Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, Disember 30, 2009

Dah Lama Tak Update...

Salam semua... Dah lama aku tak update aku pnya blog ni,seingat aku last skali masa lps raya... tak sempat aku nak tgk blog ni, time nak update ada aje keje yg nak kena buat... blog skg ni dah jd mcm diari pada zaman skg... kalu dulu org tulis diari dlm buku diari pastu siap simpan dan kunci lg tak bg org lain tau apa yg kita tulis... diari zaman skg ni adalah blog (aku rasa la tp kalu org lain kata tidak aku tak kisah la...) siap kita blh baca lg kisah perjalanan hidup org lain terutama kawan2 kita atau keluarga kita... tp bg aku blog ni bkn la diari hidup aku sbb aku sendiri dr dulu mmg tak pernah ada diari...hehe... blog adalah tmpt utk aku menceritakan kisah hidup aku samada suka atau duka aku akan luahkan semua dlm blog ni... pada yg suka nak tau kisah hidup aku ikutilah yg seterusnya..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan