Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, Januari 04, 2010

Selamat Datang 2010..!!!

2010...!!!!! Inilah angka utk tahun baru ini... 2009 telah melabuhkan tirainya & juga tirai bg kehidupan aku sekeluarga... Banyak kenangan suka duka telah berlaku dlm hidup aku sekeluarga pd 2009 yg memberi aku 1001 pengalaman utk meneruskan hidup di tahun baru ini...

Tirai 2010 ini memberikan berita paling happy bg aku & wife, nak tau apa dia...jeng jeng jeng.... Wife aku telah memberikan Avye Delisha status baru dlm hirarki keluarga iaitu bakal bergelar "kakak" kerana wife aku disahkan hamil(baru test sdiri lom g klinik lg..) kira2 6 minggu... Maknanya family kami akan bertambah kepada 4 org pd thn baru ini... Insyallah, rezeki yg telah Allah berikan ini akan menjadikan kami semakin ceria & bahagia pd thn ini & berkekalan hingga ke akhir hayat kami... Amin...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan